Počet záznamov: 1  

Riadenie vzťahov so zákazníkmi v maloobchode: hľadisko spotrebiteľa

  1. Názov Riadenie vzťahov so zákazníkmi v maloobchode: hľadisko spotrebiteľa
    Autorské údajeKornélia Richterová
    Autor Richterová Kornélia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Rozšírenie teórie CRM: integrácia zákazníka do hodnotového reťazca podniku : zborník vedeckých statí. S. 78-84. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2870-2
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá riadenie vzťahov so zákazníkmi * zákazníci * spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * rozhodovanie * nákup * študenti * maloobchod * prieskum informačný
    AnotáciaDôvody a faktory, ktoré umocňujú význam maloobchodných vkladov do budovania vzťahov so zákazníkmi. Poznatky z kontinuálneho prieskumu nákupného rozhodovania študentov, ktorý sa od r. 2001 uskutočňuje v rámci výučby predmetu Spotrebiteľské správanie na druhom stupni vysokoškolského štúdia. Využitie zákazníckych kariet v nákupoch študentov. Poznatky z prieskumu rozhodovania o nákupe odevov.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE10 00104-006, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.