Počet záznamov: 1  

Vliv marketingového dotazování na identifikaci tržních segmentů

  1. Názov Vliv marketingového dotazování na identifikaci tržních segmentů
    Autorské údajeDavid Vít
    Autor Vít David
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 19, č. 4 (2009), s. 17-19. - Praha : Česká marketingová společnost, 2009. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá výskum marketingový * dotazníky * segmentácia trhu * analýza zhluková
    AnotáciaMožnosti využitia prostriedkov zhlukovej analýzy v procese segmentácie trhu a demonštrácia možných úskalí, vychádzajúcich z návrhov marketingových dotazníkov. Túto činnosť nemožno ponechať na štatistikovi bez hlbokých znalostí marketingovej problematiky. Výsledky zhlukovej analýzy dát z marketingových dotazníkov sú veľmi cennou pomôckou, ktorá marketérom poskytuje informácie o štruktúre zákazníckych preferencií a tým uľahčuje nájsť optimálne trhové segmenty.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2009: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.