Počet záznamov: 1  

CRM - krok k zákazníkom

  1. Názov CRM - krok k zákazníkom
    Autorské údajeVeronika Bodzsárová
    Autor Bodzsárová Veronika EUBFPMKIM - Katedra informačného manažmentu FPM
    Zdrojový dokument Vytvorenie databázy a modelu rozhodovacích kritérií na výber informačného systému pre malé a stredné podniky : recenzovaný zborník vedeckých statí : interný grant mladých vedeckých pracovníkov č. 2318155/07. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2915-0
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá podnik * zákazníci * systém CRM
    AnotáciaSúčasná situácia na globálnych trhoch donútila podniky venovať väčšiu pozornosť riadeniu vzťahov so zákazníkmi. Preto sa v súčasnej dobre venuje pozornosť problematike CRM – riadenia vzťahov so zákazníkmi. Charakteristika CRM, fázy CRM, implementácia CRM, náklady na zavedenie systému CRM.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE10 00239-003, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.