Počet záznamov: 1
VALS ako jedna zo základných metód v segmentácii zákazníka z psychologického pohľadu
Názov VALS ako jedna zo základných metód v segmentácii zákazníka z psychologického pohľadu Autorské údaje Juraj Chebeň Autor Chebeň Juraj EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie : vedecký a odborný časopis. Roč. 1, č. 2-3 (Október 2009), s. 35-42. - Bratislava : MERKURY, 2009. ISSN 1337-9313 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 658.8 - Odbytové hospodárstvo. Predaj. Odbyt Heslá zákazníci * spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * štýl životný * psychológia * obchod Anotácia Charakteristika jednotlivých typov segmentácií - geografická, demografická, segmentácia na základe správania sa, psychografická segmentácia. Segmentačné prístupy založené na životnom štýle zákazníkov (VALS - Values and lifestyle systems). Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E10 00246-006, originál dokumentu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2009: 1-4
článok
Počet záznamov: 1