Počet záznamov: 1  

Podniková kultúra ako konkurenčná výhoda

  1. Názov Podniková kultúra ako konkurenčná výhoda
    Autorské údajeHana Roháľová-Ilkivová
    Autor Roháľová-Ilkivová Hana EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Zdrojový dokument Sborník příspěvků II. mezinárodní vědecké konference doktorandů a mladých vědeckých pracovníků : Karviná, 6. listopadu 2009. S. 324-332. - Karviná : Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné SU v Opavě, 2009. ISBN 978-80-7248-553-6
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Heslá podnik * kultúra podniková * riadenie * výhody konkurenčné * konkurencieschopnosť
    AnotáciaPodniková kultúra môže vytvoriť ťažko kopírovateľnú konkurenčnú výhodu, ktorá môže priniesť maximálne efekty pre organizáciu, ovplyvňujúc všetky procesy a činnosti v organizácii. Ovplyvňuje výkonnosť, súdržnosť a spoluprácu členov organizácie ako aj zvládanie kríz. Podniková kultúra je preto kľúčovým faktorom k prosperite a odlišnosti podniku oproti konkurencii. Charakteristika silnej a slabej podnikovej kultúry.
    Kategória EPCPublikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE10 00237-003, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.