Počet záznamov: 1  

Sociálna reklama a jej percipovanie vysokoškolákmi

  1. Názov Sociálna reklama a jej percipovanie vysokoškolákmi
    Autorské údajeIveta Jeleňová, Erika Gecelovská
    Autor Jeleňová Iveta
    Spoluautori Gecelovská Erika
    Zdrojový dokument Verejná správa a spoločnosť : [vedecký časopis]. Roč. 10, č. 2 (2009), s. 6-21. - Košice : Fakulta verejnej správy Univerzity Pavla Jozefa Šafárika, 2009. ISSN 1335-7182
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama
    Heslá reklama * etika * výskum * študenti * školy vysoké
    AnotáciaReklama ako súčasť každodenného života. Komerčná verzus sociálna reklama. Čomu sa venuje pozornosť v sociálnej reklame. Sociálna reklama a etika. Problematické aspekty sociálnej reklamy. Metóda, vzorka. Výber a opis reklám. Metodika. Analýza dát. Výsledky. Diskusia.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2009: 1-2

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.