Počet záznamov: 1  

Teória imidža

  1. Názov Teória imidža : pôvod, definovanie a používanie fenoménu imidž. Kurz 1
    Autorské údajeVanda Lieskovská
    Autor Lieskovská Vanda EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF
    Vydavateľské údajeKošice : [Podnikovohospodárska fakulta EU] , 2007
    Druh dokumentuskriptá
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Heslá imidž * marketing
    Kategória EPCPráce zverejnené na internete
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE07 01070-001, kópia titul. strany


Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.