Počet záznamov: 1
Vízia ako produkt odvážnych manažérov kreatívneho podnikateľského prostredia
Názov Vízia ako produkt odvážnych manažérov kreatívneho podnikateľského prostredia Súbežný názov Vision as a product of daring managers in a creative business environment Autorské údaje Ivana Hudáková Autor Hudáková Ivana EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM Zdrojový dokument Firma a konkurenční prostředí 2010 : [mezinárodní vědecká konference, 11.-12. března 2010, Brno]. S. 196-203. - Brno : Mendelova univerzita v Brně, 2010. ISBN 978-80-7375-385-6 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Systematika 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita Heslá vízie * manažéri * prostredie podnikateľské * podnik Anotácia Tvorba vízie, jej vznik a aktualizácia. Komunikácia s víziou a jej realizácia. Vízia ako výsledok manažérov v podnikateľskom prostredí. Vízia v strategickom manažmente - jeden zo základných pilierov, o ktoré sa opiera skutočné vodcovstvo. Dôležitý nástroj pre tvorbu strategického riadenia. Kategória EPC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy (3) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ (1) - KNIHY Archív EPC E10 00491-001, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1