Počet záznamov: 1
Ako eliminovať nedôveru k neziskovým organizáciám
Názov Ako eliminovať nedôveru k neziskovým organizáciám Autorské údaje Katarína Dražová Autor Dražová Katarína EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Merkúr 2009 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy : Bratislava, 4. november 2009. S. 82-86. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2009. ISBN 978-80-225-2856-6 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 06 - Organizácie. Združenia. Kongresy. Výstavy. Múzeá Heslá organizácie neziskové * komunikácia marketingová Anotácia Ľudia na celom svete, ktorí majú potrebu pomáhať, sa združujú v organizáciách, ktoré sú známe pod všeobecným pojmom neziskové organizácie. K rozširovaniu humanitárnych myšlienok a projektov významnou mierou pomáha aj samotná marketingová komunikácia. Konkurencia v treťom sektore. Komunikačné aktivity a ich prínos k eliminácii nedôvery. Čiastkové ciele marketingovej komunikácie v neziskovej organizácii. Eliminácia nedôvery k neziskovému sektoru ako celku. Zvýšenie informovanosti verejnosti. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E10 00499-030, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1