Počet záznamov: 1  

Stratégia podnikateľského úspechu firmy BTP Trade pri výrobe motorových jácht

  1. Názov Stratégia podnikateľského úspechu firmy BTP Trade pri výrobe motorových jácht
    Autorské údajePeter Jamnický
    Autor Jamnický Peter EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Zdrojový dokument Slovensko v Európskej únii : zborník z celoštátnej konferencie s medzinárodnou účasťou : Bratislava, 30. septembra 2009. S. 267-272. - Bratislava : Akadémia policajného zboru v Bratislave, 2009. ISBN 978-80-8054-477-5
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Heslá firmy * stratégia podniková * stratégia obchodná * lokalizácia
    AnotáciaÚspech obchodnej stratégie je odvodený od reálnych podnikateľských príležitostí, a hlavne od ich ziskovosti. Príspevok poukazuje na to, aká je úzka prepojenosť marketingu, financovania, lokalizácie a stratégií pri maximalizovaní výsledkov stratégií. Strategické riadenie firmy pomáha pri jej fokuzácii a je úzko prepojené s rozhodovaním o umiestnení firmy.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE10 00603-002, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.