Počet záznamov: 1  

Blended learning ako prostriedok k nadobudnutiu znalostí a kľúčových kompetencií vo výučbe anglického jazyka

  1. Názov Blended learning ako prostriedok k nadobudnutiu znalostí a kľúčových kompetencií vo výučbe anglického jazyka
    Autorské údajeMonika Porubanová
    Autor Porubanová Monika
    Zdrojový dokument Inovačný proces v e-learningu : recenzovaný zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie, Bratislava 11. marec 2010. S. 1-5. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2949-5
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 378 - Vysoké školstvo. Vedecká výučba
    Heslá štúdium vysokoškolské * programy študijné * jazyky cudzie * angličtina * vzdelávanie elektronické * technológie informačné
    AnotáciaOsvojenie si znalostí z cudzieho jazyka, ktoré možno nadobudnúť prostredníctvom blended learningu. Komunikačná, informačná a sociálna kompetencia. Spracovanie danej odbornej tematiky v cudzom jazyku a stanovenie si cieľov pre ďalšie vzdelávanie. Asynchrónny spôsob vyučovania.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.