Počet záznamov: 1  

Úloha vysokoškolského učiteľa v podmienkach e-learningu a blended learningu

  1. Názov Úloha vysokoškolského učiteľa v podmienkach e-learningu a blended learningu
    Autorské údajeJán Zelem
    Autor Zelem Ján
    Zdrojový dokument Inovačný proces v e-learningu : recenzovaný zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie, Bratislava 11. marec 2010. S. 1-5. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2949-5
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 378 - Vysoké školstvo. Vedecká výučba
    Heslá vzdelávanie vysokoškolské * vzdelávanie elektronické * technológie informačné * technológie komunikačné * učitelia * prednášky * štúdium vysokoškolské * študenti
    AnotáciaVýhody a nevýhody "klasického" e-learningu s väzbou na blended learning. Nároky kladené na vyučujúceho v podmienkach nasadzovania prostriedkov IKT. Motivačné faktory vysokoškolského učiteľa v podmienkach e-lerningu a blended learningu. Metóda Kirkpatrickovho a Philipsovho modelu.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.