Počet záznamov: 1  

"Budoucnost" značkových výrobků

  1. Názov "Budoucnost" značkových výrobků
    Autorské údajeWilliam Landellmils
    Autor Landellmils William
    Zdrojový dokument TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 6, č. 4 (Duben 2010). - Praha : Economia, 2010
    Top značky : společná příloha týdeníku Marketing&Media 17/2010 a měsíčníku Trend marketing 4/2010. (2010), s. 10-13. ISSN 1214-9594
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 316.7 - Civilizácia. Spôsob života. Sociálna komunikácia. Ideológia
    Heslá civilizácia * spoločnosť * prostredie životné * materializmus * predvídanie * značky výrobkov * prieskum informačný
    AnotáciaVýsledky prieskumu uskutočneného medzi ľuďmi v kategórii od 15 rokov po mladší dôchodkový vek a ktorý hľadal odpovede na otázku: ako vidia budúcnosť? Odpovede na témy - zdravotníctvo, oblasť zábavy a komunikácie, amerikanizácia práce, sám doma, tolerancia ako nová etika, materialistický kolotoč, terorizmus, životné prostredie. Optimizmus mladých žien a pesimizmus starých mužov. Optimizmus značkových výrobkov. Budúcnosť značiek.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2010: 1-7 + 5 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.