Počet záznamov: 1  

Základy marketingovej komunikácie

  1. Názov Základy marketingovej komunikácie
    Autorské údajeHelena Labská, Mária Tajtáková, Miroslav Foret
    Autor Labská Helena EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Tajtáková Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Foret Miroslav
    Ďalší autori Štarchoň Peter (Recenzent)
    Světlík Jaroslav (Recenzent)
    Vydavateľské údajeBratislava : Bratislavská vysoká škola práva , 2009. - 213 s. [15,79 AH]
    ISBN978-80-89447-11-4
    Druh dokumentuučebnice
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá komunikácia marketingová * reklama * podpora predaja * marketing priamy * mix komunikačný * marketing mix
    Kategória EPCVysokoškolské učebnice vydané v domácich vydavateľstvách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE10 00623-001, kópia titul. strany


Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.