Počet záznamov: 1
Psychologické aspekty marketingovej dynamiky veľkých obchodných centier
Názov Psychologické aspekty marketingovej dynamiky veľkých obchodných centier Preklad názvu Psychological aspekts of the marketing dynamic of big shopping centres Autorské údaje Tatiana Soroková Autor Soroková Tatiana Zdrojový dokument Ekonomické spektrum : recenzovaný vedecko-odborný on-line časopis o ekonómii a ekonomike. Roč. 5, č. 1 (2010), s. 4-14. - Bratislava : CAESaR-Centrum vzdelávania, vedy a výskumu, 2010. ISSN 1336-9105 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.37 - Maloobchod Heslá centrá nákupné * strediská nákupné * supermarkety * obrat maloobchodný * marketing globálny * zákazníci Anotácia Súčasné trendy v maloobchodnom predaji. Integrácia obchodných jednotiek do veľkých obchodných centier. Situácia na Slovensku a v okolitých krajinách. Zákonitosti, ktoré je nutné rešpektovať pri zariaďovaní obchodného centra. Spoločný marketingový postup pre všetkých nájomcov. Správa a organizácia nájomných priestorov. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2010: 1
článok
Počet záznamov: 1