Počet záznamov: 1  

The Main Factors on Slovakian Consumer's Behavior Regarding Fast Food Nutrition

  1. Názov The Main Factors on Slovakian Consumer's Behavior Regarding Fast Food Nutrition
    Preklad názvuHlavné faktory správania sa slovenských spotrebiteľov v súvislosti s výživou rýchleho občerstvenia
    Autorské údajePavol Kita, Jamal Hasan
    Autor Kita Pavol EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Hasan Jamal EUBOBFKIO - Katedra informatiky obchodných firiem OBF - zrušená
    Zdrojový dokument Management & Marketing : The official journal of the Society for Business Excellence. Vol. 5, no. 1 (2010), pp. 135-142. - București : Editura Economică. ISSN 2069-8887
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy
    Heslá správanie spotrebiteľa * marketing * jedlá * výživa * výskum * Slovensko
    AnotáciaSprávanie slovenského spotrebiteľa v oblasti výživnosti rýchleho občerstvenia. Senzorický marketing. Metódy výskumu. Výsledky výskumu.
    Kategória EPCVedecké práce v zahraničných nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE10 00705-001, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF181.6 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.