Počet záznamov: 1  

Spokojný zákazník ako prínos ku výkonnosti firmy

  1. Názov Spokojný zákazník ako prínos ku výkonnosti firmy
    Autorské údajeAdela Klepáková
    Autor Klepáková Adela EUBPHFKMA - Katedra manažmentu PHF
    Zdrojový dokument IMEA 2010 : the 10th international conference of postgraduate students and young scientists in informatics, management economics and administration : conference proceedings : Seč, Chrudim 26th-27th april, 2010. S. [1-12]. - Pardubice : Univerzita Pardubice, 2010. ISBN 978-80-7395-254-9
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 65.011 - Všeobecné zásady. Hospodárnosť. Racionalizácia. Výkonnosť
    Heslá spokojnosť zákazníkov * výkony podnikové * meranie * metóda BSC
    AnotáciaAutorka charakterizuje spôsoby hodnotenia spokojnosti zákazníkov v kontexte s výkonnosťou podniku. V záverečnej časti približuje vplyv spokojnosti a výkonnosti podniku a súvislosti medzi nimi.
    Kategória EPCPublikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE10 00752-001, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.