Počet záznamov: 1  

Stakeholder need analysis

  1. Názov Stakeholder need analysis
    Autorské údajeLenka Pčolinská
    Autor Pčolinská Lenka EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF
    Zdrojový dokument Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie pri príležitosti 70. výročia založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave : Herľany, 6.-8. apríl 2010. S. 62-69. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU, 2010. ISBN 978-80-225-2966-2
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá zákazníci * lojálnosť zákazníkov * podnik * výrobky * analýzy
    AnotáciaZistenie toho, čo zákazník požaduje, čo potrebuje a či je spokojný s produktom, je základným predpokladom úspešnosti podniku, uspokojenia zákazníka a v neposlednej miere i predpokladom zabezpečenia lojality zákazníka. Okrem zákazníka musí podnik zvažovať i požiadavky akcionárov, verejnosti, štátu, prípadne iných. Príspevok poukazuje na dôležitosť analýzy požiadaviek stakeholdrov pri realizácii jednotlivých projektov v podniku.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE10 01285-001, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF213.9 KBz IP adresy EU po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.