Počet záznamov: 1  

LAE: co si čtou decision makeři?

  1. Názov LAE: co si čtou decision makeři?
    Autorské údajeVěra Lhotská
    Autor Lhotská Věra
    Zdrojový dokument TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 6, č. 6-7 (Červen-červenec 2010), s. 17. - Praha : Economia, 2010. ISSN 1214-9594
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 05 - Periodiká a publikácie periodického rázu
    Heslá noviny * časopisy * médiá * internet * spotrebitelia * výskum * Česko
    AnotáciaLAE výskumy, ktoré poskytujú validné dáta pre plánovanie B2B inzercie. Výskum zhromažďuje informácie o ľuďoch, ktorí majú rozhodovacie právomoci pri výbere dodávateľov. Výskum sleduje aj skupinu spotrebiteľov v oblasti B2C komunikácie. Aké noviny, časopisy a elektronické médiá čítajú títo spotrebitelia v Českej republike.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2010: 1-7 + 5 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.