Počet záznamov: 1  

Biela kniha pomôže získať dôveru zákazníkov

  1. Názov Biela kniha pomôže získať dôveru zákazníkov
    Autorské údajeJana Škutková
    Autor Škutková Jana
    Zdrojový dokument Zisk : riadenie - marketing - podnikanie. Č. 5-6 (2010), s. 66-67. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2010. ISSN 1337-9151
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá knihy * zdroje informácií * internet * marketing manažment * komunikácia marketingová * ciele podnikové
    AnotáciaPôvod a využitie bielych kníh. Súhrn faktov, stanovísk a názorov na riešenie špecifických situácií. Biele knihy vydávané komisiou Európskych spoločenstiev. Marketingové ciele bielych kníh. Tvorba a zmysel bielych kníh.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2010: 1-6

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.