Počet záznamov: 1
Plánovanie koncepcie regionálneho/mestského marketingu
Názov Plánovanie koncepcie regionálneho/mestského marketingu Autorské údaje Renáta Ježková Autor Ježková Renáta Zdrojový dokument Právo pre ROPO a obce v praxi : mesačník plný odborných informácií pre rozpočtové, príspevkové organizácie a obce. Roč. 3, č. 3 (2010), s. 7-11. - Bratislava : Iura Edition, 2010. ISSN 1337-7523 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 332.1 - Oblastné (regionálne) hospodárstvo. Priestorová ekonomika Heslá plánovanie regionálne * marketing * mestá * regióny * rozvoj regionálny Anotácia Pojem marketingové plánovanie a marketingový plán. Proce plánovania mestského a regionálneho marketingu. Situačná analýza. Rámcové podmienky výskumu trhu v mestskom/regionálnom marketingu. Vzťah tvorby stratégie a informačnej analýzy. Imidž mesta. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2010: 1-12
článok
Počet záznamov: 1