Počet záznamov: 1  

Jak motivovat v době krize

  1. Názov Jak motivovat v době krize
    Autorské údajeZuzana Čempelová
    Autor Čempelová Zuzana
    Zdrojový dokument Moderní řízení : měsíčník vydavatelství Economia. Roč. 45, č. 7 (Červenec 2010), s. 42-43. - Praha : Economia, 2010. ISSN 0026-8720
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 316.6 - Sociálne správanie. Psychologická sociológia. Sociálna psychológia
    Heslá motivácia * zamestnanci * zamestnávatelia * manažéri * manažment * práca * benefity * peniaze * vzdelávanie * odmeny * čas pracovný pohyblivý * komunikácia interná
    AnotáciaMotivácia ako dôležitý manažérsky nástroj, ktorý firme pomáha stanovovať ambiciózne ciele a nadchnúť pracovníkov. Motivácia ušitá na mieru. Peniaze, ktoré nemotivujú alebo demotivujú. Daňovo zvýhodnené benefity. Nefinančné benefity - lacná a účinná motivácia. Vyvolať pocit zamestnancov, že sú súčasťou firmy - najlacnejšia motivácia.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2010: 7-12 + 3 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.