Počet záznamov: 1  

Služby v IT: ako dosiahnúť win-win princíp

  1. Názov Služby v IT: ako dosiahnúť win-win princíp
    Autorské údajeFrantišek Lovíšek
    Autor Lovíšek František
    Zdrojový dokument eFOCUS : špecializovaný časopis o znalostnej spoločnosti a informačných technológiách. Roč. 10, č. 2 (2010), s. 18-20. - [Svätý Jur] : Digit, 2010. ISSN 1336-1805
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 338.46 - Služby. Terciárny sektor
    Heslá služby informačné * technológie informačné * technológie komunikačné * dodávatelia * zákazníci * trh * legislatíva
    AnotáciaRôzne spektrum poskytovania služieb. Základné prístupy. Telefonický "prvý kontakt". Vzdialený prístup. Služby v metodologickej a legislatívnej podpore.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2010: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.