Počet záznamov: 1
Internet ako nástroj inovácie marketingových a obchodných činností
Názov Internet ako nástroj inovácie marketingových a obchodných činností : dizertačná práca Autorské údaje Andrej Hriciga, škol. Jozef Čimo Autor Hriciga Andrej EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Ďalší autori Čimo Jozef (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Korporácia Ekonomická univerzita v Bratislave . Obchodná fakulta Vydavateľské údaje Bratislava, 2010. - 107 s. Druh dokumentu práce dizertačné doktorandské (PhD., Dr.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá internet * obchod * marketing * marketing manažment * inovácia Kategória EPC Dizertačné a habilitačné práce Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Počet ex. 1, z toho voľných 0, prezenčne 1 Signatúra 843390
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 2.1 MB z IP adresy EU po prihlásení kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 843390 SEK Sklad knižničného fondu len prezenčne
Počet záznamov: 1