Počet záznamov: 1  

Competitive identity

  1. Názov Competitive identity : the new brand management for nations, cities and regions
    Autorské údajeSimon Anholt
    Autor Anholt Simon
    Vydavateľské údajeHoundmills : Palgrave Macmillan , 2007. - 134 s.
    ISBN978-0-230-50028-0 , 0-230-50028-5
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaVeľká Británia
    Systematika 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    Heslá kraje * mestá * regióny * národ * identita * správa štátna * riadenie * diplomacia * marketing * meno obchodné * imidž * zvyklosti kultúrne * vzdelanie * krajiny tranzitívne
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.3, z toho voľných 1, prezenčne 2
    Signatúra844956, 845786, 870986

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    844956SEKSklad knižničného fonduvoľný
    845786SEKVšeobecná študovňalen prezenčne
    870986FMVKnižnica Fakulty medzinárodných vzťahovlen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.