Počet záznamov: 1  

Place branding

  1. Názov Place branding : glocal, virtual and physical identities, constructed, imagined and experienced
    Autorské údajeRobert Govers and Frank Go
    Autor Govers Robert
    Spoluautori Go Frank M.
    Vydavateľské údajeHoundmills : Palgrave Macmillan , 2009. - 324 s.
    ISBN978-0-230-23073-6
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaVeľká Británia
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá regióny * úroveň rozvoja hospodárskeho * úroveň životná * kultúra * identita * výhody konkurenčné * výstavba investičná * obchod * marketing * porovnanie medzinárodné * výskum
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.2, z toho voľných 1, prezenčne 1
    Signatúra844957, 845787

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    844957SEKSklad knižničného fonduvoľný
    845787SEKVšeobecná študovňalen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.