Počet záznamov: 1  

Meranie hodnoty zákazníka a jeho význam pre podnik

  1. Názov Meranie hodnoty zákazníka a jeho význam pre podnik : diplomová práca
    Autorské údajeKatarína Jánošíková, škol. Viola Šuterová
    Autor Jánošíková Katarína
    Ďalší autori Šuterová Viola (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKSC - Katedra služieb a cestovného ruchu OBF - zrušená
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra služieb a cestovného ruchu - zrušené
    Vydavateľské údajeBratislava, 2010. - 60 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra843737

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce923.8 KBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.