Počet záznamov: 1  

Prehľad výsledkov súčasného výskumu pojmového mapovania a jeho vyžitia v pedagogickej praxi

  1. Názov Prehľad výsledkov súčasného výskumu pojmového mapovania a jeho vyžitia v pedagogickej praxi
    Súbežný názovDie Übersicht der Ergebnisse der gegenwärtigen Forschung des Concept Mapping und seiner Ausnutzung in der pädagogischen Praxis
    Autorské údajeJana Kucharová
    Autor Kucharová Jana EUBFAJKNJ - Katedra nemeckého jazyka FAJ
    Zdrojový dokumentFórum cudzích jazykov : časopis pre jazykovú komunikáciu a výučbu jazykov. Roč. 2, č. 3 (2010), s. 40-46. - [Sládkovičovo] : Ústav jazykov a odbornej komunikácie, Vysoká škola Visegrádu v Sládkovičove, 2010. ISSN 1337-9321
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 37 - Výchova. Vzdelávanie. Vyučovanie
    Heslá vzdelávanie * metodika * didaktika * pedagogika * učitelia * vyučovanie programové * predmety učebné
    AnotáciaMetóda pojmového mapovania a jej využívanie na dokumentáciu zmien v kognitívnej štruktúre žiakov. Nástroj formálneho i neformálneho hodnotenia vedomostí žiakov. Aktívne zapájanie žiakov do vyučovacieho procesu. Rozvíjanie záujmu žiakov o vyučovací predmet.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE10 01141-003, originál dokumentu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF5.9 MBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.