Počet záznamov: 1
Proces tvorby marketingového plánu podniku
- NázovAutorské údaje
Názov Proces tvorby marketingového plánu podniku : diplomová práca Autorské údaje Martin Antalík, škol. Peter Šinský Autor Antalík Martin Ďalší autori Šinský Peter (Školiteľ (konzultant)) EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM Korporácia Fakulta podnikového manažmentu EU . Katedra manažmentu Vydavateľské údaje Bratislava, 2010. - 67 s. Druh dokumentu práce diplomové (Mgr.,Ing.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 844171
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Elektronická verzia práce 860.5 KB z IP adresy EU po prihlásení kniha
Ľubica Hurbánková, Daniela Sivašová, recenzenti: Mária Vojtková, Mikuláš CárAutorHurbánková Ľubica EUBFHIKSA - Katedra štatistiky FHISpoluautoriSivašová Daniela EUBFHIKSA - Katedra štatistiky FHIĎalší autoriVojtková Mária (Recenzent) EUBFHIKSA - Katedra štatistiky FHICár Mikuláš (Recenzent)KorporáciaVydavateľské údajeBratislava : Vydavateľstvo EKONÓM , 2018. - 140 s. [7,21 AH]Vydanie1. vydanieISBN978-80-225-4504-4Druh dokumentuučebniceJazyk dokumentuslovenčinaKrajina vydaniaSlovenská republikaSystematika311 - Štatistika ako veda. Štatistická teória
Počet záznamov: 1