Počet záznamov: 1  

Proces tvorby marketingového plánu podniku

  1. Názov Proces tvorby marketingového plánu podniku : diplomová práca
    Autorské údajeMartin Antalík, škol. Peter Šinský
    Autor Antalík Martin
    Ďalší autori Šinský Peter (Školiteľ (konzultant)) EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Korporácia Fakulta podnikového manažmentu EU . Katedra manažmentu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2010. - 67 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra844171

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce860.5 KBz IP adresy EU po prihlásení
    NázovAutorské údaje
    Ľubica Hurbánková, Daniela Sivašová, recenzenti: Mária Vojtková, Mikuláš Cár
    Autor
    Hurbánková Ľubica EUBFHIKSA - Katedra štatistiky FHI
    Spoluautori
    Sivašová Daniela EUBFHIKSA - Katedra štatistiky FHI
    Ďalší autori
    Vojtková Mária (Recenzent) EUBFHIKSA - Katedra štatistiky FHI
    Cár Mikuláš (Recenzent)
    KorporáciaVydavateľské údaje
    Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM , 2018. - 140 s. [7,21 AH]
    Vydanie
    1. vydanie
    ISBN
    978-80-225-4504-4
    Druh dokumentu
    učebnice
    Jazyk dokumentu
    slovenčina
    Krajina vydania
    Slovenská republika
    Systematika
    311 - Štatistika ako veda. Štatistická teória

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.