Počet záznamov: 1  

Vývojové trendy obchodných podnikov a ich prejavy v súčasnom svetovom obchode

  1. Názov Vývojové trendy obchodných podnikov a ich prejavy v súčasnom svetovom obchode
    Súbežný názovDevelopment trends of trade companies and their demonstrations in present worldwide trade
    Autorské údajeMonika Matušovičová
    Autor Matušovičová Monika EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Aktuálne výzvy marketingu a ich uplatnenie v praxi : vedecké state : [zborník] : medzinárodné vedecké podujatie, 15.10.2010 v Bratislave. S. 111-117. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3037-8
    Výstup z projektu VEGA 1/0251/08 Skúmanie faktorov a determinantov európskeho podnikateľského prostredia a marketingové stratégie pre slovenské podniky na jednotnom trhu EÚ s podporou špecifického marketingového inštrumentária
    PoznámkyVEGA 1/0251/08
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.1 - Obchod - všeobecné otázky. Trh
    Heslá obchod * veľkoobchod * maloobchod * predaj * hypermarkety * predajne diskontné * diverzifikácia * internacionalizácia * špecializácia * technológie informačné * technológie komunikačné
    AnotáciaInternacionalizácia a koncentrácia obchodných podnikov. TOP 10 obchodných podnikov sveta v roku 2008. Snaha o získanie dominantného postavenia na cieľových trhoch. Diverzifikácia a špecializácia obchodu. Hypermarkety, diskontné predajne a convenience store. Informačné technológie a rozvíjanie nových foriem predaja. Orientácia na rozvíjajúce sa trhy.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE10 01214-013, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.