Počet záznamov: 1
Neuromarketing ako moderná cesta k pochopeniu spotrebiteľského správania
Názov Neuromarketing ako moderná cesta k pochopeniu spotrebiteľského správania Súbežný názov Neuromarketing - a modern way to understanding consumer behaviour Autorské údaje Katarína Dražová, Mária Vasiľová Autor Dražová Katarína EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Vasiľová Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Aktuálne výzvy marketingu a ich uplatnenie v praxi : vedecké state : [zborník] : medzinárodné vedecké podujatie, 15.10.2010 v Bratislave. S. 176-183. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3037-8 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * komunikácia marketingová * spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * nákup * rozhodovanie * veda * výskum * etika Anotácia Neuroveda, neurozobrazenie, neuromarketing a proces rozhodovania. Aplikácia neuromarketingu v marketingovom manažmente. Tradičný model nákupného správania. Model nákupného správania s využitím neuromarketingu. Neuromarketing a jeho význam pre budúci výskum. Etické dilemy s aplikáciou neurovedeckých metód v marketingu. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E10 01214-019, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1