Počet záznamov: 1  

Vybrané prvky kooperačného marketingu a ich aplikácia vo výrobných družstvách v Slovenskej republike

  1. Názov Vybrané prvky kooperačného marketingu a ich aplikácia vo výrobných družstvách v Slovenskej republike
    Súbežný názovSelected elements of co-marketing and their application in the producer co-operatives in the Slovak Republic
    Autorské údajeElena Šúbertová, Igor Petrikovič
    Autor Šúbertová Elena EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Spoluautori Petrikovič Igor EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Zdrojový dokument Aktuálne pohľady na konkurencieschopnosť a podnikanie : [zborník vedeckých prác]. S. 224-233. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3079-8
    PoznámkyVEGA 1/0330/08
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.94 - Kooperácia. Koprodukcia. Špecializácia. Internacionalizácia výroby
    Heslá marketing * družstvá výrobné * kooperácia * podnik spoločný * špecializácia * benchmarking * outsourcing * interdependencia
    AnotáciaKooperačný marketing (co-marketing), ako proces prostredníctvom ktorého dve alebo viac organizácií vykonáva marketingové aktivity. Kooperácia v oblasti manažmentu značky, benchmarkingu a outsourcingu. Ciele a prínosy kooperačného marketingu.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE10 01450-016, originál dokumentu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti343.3 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.