Počet záznamov: 1  

Prieskum spolupráce medzi výrobnými a obchodnými spoločnosťami

  1. Názov Prieskum spolupráce medzi výrobnými a obchodnými spoločnosťami
    Súbežný názovSurvey of cooperation between manufacturing and trading companies
    Autorské údajeMonika Kremeňová
    Autor Kremeňová Monika EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Aktuálne výzvy teórie a praxe pre obchod, marketing, služby, cestovný ruch a medzinárodné podnikanie : zborník vedeckých statí vydaný pri príležitosti 70. výročia založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave. S. 335-340. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3032-3
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.012.6 - Spolupráca. Výmena skúseností. Brainstorming
    Heslá spolupráca podnikov * výroba * veľkoobchod * maloobchod * kooperácia * distribúcia * kanály distribučné * zisk * prieskum informačný
    AnotáciaVýznam kooperačných vzťahov medzi sférou výroby a obchodu. Spolupráca medzi jednotlivými členmi distribučného kanála (výrobca, veľkoobchod, maloobchod) a dosiahnutie synergického efektu, teda lepších výsledkov, vyšších ziskov ako pri individuálnej snahe. Výsledky z realizovaného prieskumu skumajúceho spoluprácu v distribučných kanáloch. Prieskum sa zaoberal zišťovaním na akom základe spoluprácujú distribuční účastníci, aké výhody prináša spolupráca a aké parametre ovplyvňujú úspešnosť spolupráce.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE10 01434-021, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.