Počet záznamov: 1  

Nové prístupy v hodnotení rentability zákazníkov

  1. Názov Nové prístupy v hodnotení rentability zákazníkov
    Súbežný názovNew approach in customer profitability assessment
    Autorské údajeDagmar Lesáková
    Autor Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Aktuálne výzvy teórie a praxe pre obchod, marketing, služby, cestovný ruch a medzinárodné podnikanie : zborník vedeckých statí vydaný pri príležitosti 70. výročia založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave. S. 372-377. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3032-3
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * zákazníci * firmy * rentabilita * zisk * lojálnosť zákazníkov * hodnota
    AnotáciaZiskovosť zákazníkov. Význam vplyvu akvizície a retencie zákazníkov na rentabilitu podniku. Životný cyklus zákazníka.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE10 01434-022, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.