Počet záznamov: 1
Postavenie konkurenčného spravodajstva vo firme
Názov Postavenie konkurenčného spravodajstva vo firme Súbežný názov The Role of the competitive intelligence in the company Autorské údaje Štefan Žák, Mária Hasprová Autor Žák Štefan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Hasprová Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Aktuálne výzvy teórie a praxe pre obchod, marketing, služby, cestovný ruch a medzinárodné podnikanie : zborník vedeckých statí vydaný pri príležitosti 70. výročia založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave. S. 688-692. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3032-3 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.137 - Konkurencia Heslá konkurencia * konkurencieschopnosť * informácie * analýzy * firmy * competitive intelligence Anotácia Problematika konkurenčného spravodajstva, prostredníctvom ktorého firmy môžu získať konkurenčnú výhodu, ktorá sa stáva predpokladom prežitia na súčasnom turbulentnom trhu. Konkurenčné spravodajstvo ako systematický a etický proces zhromažďovania, analyzovania a riadenia externých informácií, ktoré môžu ovplyvniť zámery firmy, jej rozhodnutia a fungovanie. Proces zvyšovania konkurencieschopnosti dôkladnejším poznávaním konkurencie a konkurenčného prostredia. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E10 01434-038, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1