Počet záznamov: 1  

Komunikácia značky v internetovom prostredí

  1. Názov Komunikácia značky v internetovom prostredí
    Autorské údajeZuzana Lukačovičová
    Autor Lukačovičová Zuzana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokumentK problémom mediálnej komunikácie II. : Mediálne kompetencie v ére nových médií : Marketing a vzťahy s médiami : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, 27. a 28. apríla 2010, Smolenice. S. 181-196. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2010. ISBN 978-80-8105-188-3
    Výstup z projektu VEGA 1/4582/07 Rozšírenie teórie CRM: Integrácia zákazníka do hodnotového reťazca podniku ako nový prístup k tvorbe konkurenčnej výhody
    PoznámkyVEGA 1/4582/07
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * komunikácia marketingová * značky výrobkov * internet * obchod * zákazníci * reklama * propagácia * firmy
    AnotáciaZnačka ako silný nástroj strategického marketingu. Psychológia koncepcie lovemarks. Tvorba značky na internete. Etablovanie značky v internetovom obchode. Potenciálne faktory úspechu pri komunikácii online-značiek. Špecifické problémy existujúcej značky na internete. Výhody marketingovej komunikácie na internete.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE10 01399-001, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.