Počet záznamov: 1  

Marketing kultúrnych podujatí aplikovaný v praxi

  1. Názov Marketing kultúrnych podujatí aplikovaný v praxi : diplomová práca
    Autorské údajeMartin Rigo, škol. Marína Korčoková
    Autor Rigo Martin
    Ďalší autori Korčoková Marína (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2010. - 75 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra846287

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce3.6 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.