Počet záznamov: 1  

10 hlavních principů marketingu v dnešní době zábavy

  1. Názov 10 hlavních principů marketingu v dnešní době zábavy
    Autorské údajeJim Caroll
    Autor Caroll Jim
    Zdrojový dokument TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 7, č. 4 (Duben 2011). - Praha : Economia, 2011
    TOP značky : společná příloha týdeníku Marketing & Media 17/2011 a měsíčníku Trend Marketing 4/2011. (2011), s. 4-7. ISSN 1214-9594
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * komunikácia marketingová * spotrebitelia * reklama * výskum
    AnotáciaReklama, aby pritiahla pozornosť spotrebiteľa, musí byť zábavná. Klasický model - prerušovanie programu reklamou a jej opakovanie. Desať princípov marketingovej komunikácie vo veku zábavy. Úlohy pre výskum.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2011: 1-7 + 5 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.