Počet záznamov: 1  

Imidž a identita - vzájomné vzťahy a súvislosti

  1. Názov Imidž a identita - vzájomné vzťahy a súvislosti
    Autorské údajeGabriela Ratkovská
    Autor Ratkovská Gabriela EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Zdrojový dokument Česko a Slovensko v medzinárodnom obchode a podnikaní 2011 : nové fenomény v globalizujúcom sa svetovom hospodárstve a ich vplyv na slovenskú a českú ekonomiku : zborník z 11. medzinárodnej vedeckej konferencie : Bratislava, 21. apríl 2011. S. 333-336. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2011. ISBN 978-80-225-3195-5
    Výstup z projektu VEGA 1/0803/10 Fundamentálne príčiny hospodárskej krízy, jej dosahy na ekonomiku Slovenska ako členskej krajiny EÚ, so zameraním na alternatívne riešenia vo sfére medzinárodných marketingových stratégií podnikateľských subjektov
    PoznámkyVEGA 1/0803/10
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Heslá imidž * identita podniková * pojmy
    AnotáciaImidž a identita - zamieňanie pojmov. Podobné vlastnosti a jednoznačné odlišnosti pojmov.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.