Počet záznamov: 1  

Modely šírenia nového produktu

  1. Názov Modely šírenia nového produktu
    Súbežný názovNew product diffusion models
    Autorské údajeNora Grisáková
    Autor Grisáková Nora EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Zdrojový dokument Aktuálne pohľady na konkurencieschopnosť a podnikanie - nové výzvy : zborník [recenzovaných] vedeckých prác. S. 140-146. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3200-6
    Výstup z projektu VEGA 1/0410/10 Teoretické aspekty regulácie sieťových odvetví v podmienkach globalizácie vývoja ekonomiky
    PoznámkyVEGA 1/0410/10. - Registrovaný: Web of Science
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing manažment * manažment produktový * stratégia obchodná * inovácia * produkty * predaj * reklama * zisk * spotrebitelia * modely dynamické
    AnotáciaSkupiny modelov, ktoré tvoria priamy vzťah medzi mierou zmeny v predaji a reklamným vplyvom firmy. Modely šírenia (difúzne modely), modely predvedenia (introtucing) a "takeoff" nového produktu. Reputácia firmy a efektívnosť reklamy.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Registrované vWOS
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE11 00752-013, originál dokumentu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti396 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.