Počet záznamov: 1  

Implementácia marketingu v novovzniknutých kúpeľoch Smerdžonka

  1. Názov Implementácia marketingu v novovzniknutých kúpeľoch Smerdžonka : diplomová práca
    Autorské údajeGabriela Dzugasová, školiteľ: Štefan Žák
    Autor Dzugasová Gabriela
    Ďalší autori Žák Štefan (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2011. - 72 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra854426
    DostupnosťAutor nesúhlasí so sprístupnením digitálnej rozmnoženiny


Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.