Počet záznamov: 1  

Marketingová stratégia spoločnosti Delikatesa

  1. Názov Marketingová stratégia spoločnosti Delikatesa : diplomová práca
    Autorské údajeZuzana Horváthová, školiteľ: Štefan Žák
    Autor Horváthová Zuzana
    Ďalší autori Žák Štefan (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2011. - 92 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra854444

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce3.1 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.