Počet záznamov: 1  

Vývoj marketingového makroprostredia v štátoch V4

  1. Názov Vývoj marketingového makroprostredia v štátoch V4 : diplomová práca
    Autorské údajeKatarína Zimmermannová, školiteľ: Peter Filo
    Autor Zimmermannová Katarína
    Ďalší autori Filo Peter (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2011. - 52 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra854540

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce345 KBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.