Počet záznamov: 1  

Marketingová stratégia pre internetový portál so zameraním na bioprodukty

  1. Názov Marketingová stratégia pre internetový portál so zameraním na bioprodukty : bakalárska práca
    Autorské údajeMichal Jánoš, školiteľ: Peter Filo
    Autor Jánoš Michal
    Ďalší autori Filo Peter (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2011. - 51 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra857973

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce824.1 KBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.