Počet záznamov: 1  

Faktory ovplyvňujúce nákupné správanie a rozhodovanie spotrebiteľov

  1. Názov Faktory ovplyvňujúce nákupné správanie a rozhodovanie spotrebiteľov : bakalárska práca
    Autorské údajeIveta Kolisnyková, školiteľ: Lucia Folvarčíková
    Autor Kolisnyková Iveta
    Ďalší autori Folvarčíková Lucia (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2011. - 54 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra857982

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce903 KBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.