Počet záznamov: 1  

Marketingová stratégia nového produktu spoločnosti Falck SK, a.s

  1. Názov Marketingová stratégia nového produktu spoločnosti Falck SK, a.s : diplomová práca
    Autorské údajeMartin Sedláček, školiteľ: Mária Hasprová
    Autor Sedláček Martin
    Ďalší autori Hasprová Mária (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2011. - 74 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra854500
    DostupnosťAutor nesúhlasí so sprístupnením digitálnej rozmnoženiny


Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.