Počet záznamov: 1  

Vplyv striedania fáz hospodárskeho cyklu na správanie ekonomických subjektov v aplikácii na reklamný trh

  1. Názov Vplyv striedania fáz hospodárskeho cyklu na správanie ekonomických subjektov v aplikácii na reklamný trh
    Autorské údajeAndrej Miklošík
    Autor Miklošík Andrej EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokumentKrizové situace v česko-slovenském kontextu po roce 1989 : [konferencia Středoevropského centra misijních studií v spolupráci s Fakultou misijnej práce a tropického zdravotníctva VŠZSP sv. Alžbety, Bratislava, 14. 4. 2011]. S. 93-103. - Praha : Středoevropské centrum misijních studií, 2011. ISBN 978-80-903986-4-1
    PoznámkyVEGA 1/0557/08
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama
    Heslá cykly hospodárske * trh reklamný * spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * firmy * výdavky * reklama
    AnotáciaRiadenie výdavkov vo firmách pri prechode medzi fázami hospodárskeho cyklu. Výdavky na reklamu. Vnímanie reklamy cieľovým publikom. Rozdielne prístupy zadávateľov reklamy k stratégii riadenia výdavkov na reklamu. Zmena správania spotrebiteľov, ako aj ekonomických subjektov v prostredí klasického prostredia a trhu a v prostredí internetu.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (3) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE11 00736-001, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.