Počet záznamov: 1
Index marketingových spôsobilostí ako komplexný objektívny vnemový ukazovateľ marketingovej výkonnosti
Názov Index marketingových spôsobilostí ako komplexný objektívny vnemový ukazovateľ marketingovej výkonnosti Autorské údaje Monika Čonková Autor Čonková Monika EUBPHFKIM - Katedra hospodárskej informatiky a matematiky PHF Zdrojový dokument Rozvoj marketingu v teórii a praxi : vedecký monografický zborník. S. 19-24. - Žilina : Vydavateľstvo EDIS, 2010. ISBN 978-80-554-0292-5 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * výkonnosť * produkty * ceny * kanály distribučné * komunikácia marketingová * analýzy Anotácia Meranie výkonnosti marketingových procesov indexom marketingových spôsobilostí (IMS). Preverenie platnosti a praktická interpretácia vzťahu medzi ukazovateľom relatívnej úrovne marketingu (IMS) a podnikovými výkonnostnými ukazovateľmi v čase. Závery z analýzy ukazovateľa indexu marketingových spôsobilostí. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E11 00750-001, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1