Počet záznamov: 1  

Marketingová stratégia uvedenia nového produktu na trh

  1. Názov Marketingová stratégia uvedenia nového produktu na trh : bakalárska práca
    Autorské údajeVeronika Štrbová, školiteľ: Soňa Nemečková
    Autor Štrbová Veronika
    Ďalší autori Nemečková Soňa (Školiteľ (konzultant)) EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Korporácia Fakulta podnikového manažmentu EU . Katedra podnikovohospodárska
    Vydavateľské údajeBratislava, 2011. - 47 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra859373

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.4 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.