Počet záznamov: 1  

Marketing communications

  1. Názov Marketing communications : a brand narrative approach
    Autorské údajeMicael Dahlén, Fredrik Lange, Terry Smith
    Autor Dahlen Micael
    Spoluautori Lange Fredrik
    Smith Terry
    Vydavateľské údajeChichester : John Wiley & Sons , 2010. - 584 s.
    ISBN978-0-470-31992-5
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaVeľká Británia
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * komunikácia marketingová * analýzy * plánovanie * kontrola * reklama * podpora predaja
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Signatúra853188

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    853188OBFKnižnica Obchodnej fakultylen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.